Apemag

  • DomovÚvodná Stránka
  • Pravý MužČlánky a Blogy
    • Život Muža
    • Oblečenie a Štýl
    • Mužské Zručnosti
      • Outdoor
      • Survival
      • Taktická zručnosť
      • Autá
      • Zábava
    • Zdravie a Šport
    • Vzťahy a Rodina
    • Peniaze a Kariéra
  • ObchodVšetko Príťažlivé pre Muža
    • Drevené Hodinky
      • Pánska Kolekcia
      • Dámska Kolekcia
    • Drevené Okuliare
    • Luxusné Perá
    • Pánske Doplnky
      • Kožené Pánske Doplnky
        • Peňaženky
        • Náramky
        • iPhone Obaly
        • Kľúčenky
  • KošíkVáš Nákup
  • O NásNáš Príbeh

Reklamačný Poriadok

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Reklamačný formulár

Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „ reklamačný poriadok“).

Postup kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č.40/1964 Zb. občianskeho zákonníka v platnom znení, pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za chyby tovaru zakúpeného a  úprava práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich, sa riadi podľa § 422 až § 442 zákona č. 513/1991 Zb. obchodného zákonníka v platnom znení.

Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady výrobku.
Na zaistenie jednotného, rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní reklamácií vád tovaru zakúpeného prostredníctvom elektronickej komunikácie v spoločnosti Peter Kováč – PravýMuž.sk, so sídlom 04481 Trebejov 61,  IČO:50 060 902, ktorá je zapísaná v obchodnom registri Okresného úradu Košice – okolie, sa vydáva tento reklamačný poriadok:

Reklamačný Poriadok Spoločnosti Peter Kováč – PravýMuž.sk

1. POŠKODENIE TOVARU PRI PREPRAVE

Pri preberaní tovaru skontrolujte fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, bez prevzatia zásielky spíšte s vodičom protokol o škode.

Následne vyplňte reklamačný formulár (pozri nižšie).  Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované. Ak zistíte mechanické poškodenie zapríčinené prepravou až po rozbalení tovaru, okamžite nám túto skutočnosť nahláste. Neskôr nebude reklamácia mechanického poškodenia zapríčineného prepravou uznaná.

2. UPLATNENIE ZODPOVEDNOSTI ZA VADY – REKLAMÁCIA POČAS ZÁRUČNEJ DOBY

Ak sa zistí  chyba tovaru, na ktorý sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, vyplňte reklamačný formulár(pozri nižšie). Následne Vám oznámime ako  postupovať. Tovar je potrebné zaslať ako balík na našu adresu a doporučujeme ho  poistiť. Neposielajte tovar na dobierku.

Ak si chcete uplatniť právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré Vám vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie (§ 598 OZ), je potrebné doručiť originál účtovného dokladu.

3. REKLAMAČNÉ KONANIE

3.1. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia  reklamácie tovaru ihneď,  v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch do 30 dní. Po určení spôsobu reklamácie reklamácia musí byť vybavená ihneď, v opodstatnených prípadoch  najneskôr do 30 dní. Predávajúci oznámi výsledok vybavenia reklamácie spotrebiteľovi v zákonnej lehote a to písomne (e-mailom alebo poštou). Kópiu reklamačného protokolu odošle predávajúci spotrebiteľovi spolu s tovarom, resp. mu ju odovzdá osobne pri prevzatí reklamovaného tovaru. V prípade, že predávajúci alebo tretia osoba, ktorá vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená,  predávajúci zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe.  Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ nárok od zmluvy odstúpiť alebo právo na výmenu výrobku za nový.

3.2. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie,  predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

3.3. Ak spotrebiteľ reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých dvanástich mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

3.4. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po dvanástich mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady, znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova-uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

4. PRÁVA SPOTREBITEĽA

4.1. Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci spotrebiteľom.

4.2. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

4.3. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

4.4. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

4.5. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.

4.6. Ak vec predávaná za nižšiu cenu alebo použitá vec má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má spotrebiteľ namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

4.7. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená.

4.8. Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

4.9. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď spotrebiteľ po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať spotrebiteľovi potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

4.10. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

4.11. Predávajúci je povinný vydať spotrebiteľovi doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Ak si spotrebiteľ vec po vybavení reklamácie včas neprevezme, začne záručná doba plynúť odo
dňa, kedy bol povinný si vec po reklamácii prevziať.

5. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

5.1. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť a/alebo doplniť reklamačný  poriadok. Zmeny a/alebo doplnky tohto reklamačného poriadku vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.pravymuz.sk.

5.2. Tento reklamačný poriadok  nadobúda účinnosť od 08. 12. 2015.

dec 8, 2015Pedr1to
  • Autori
  • Archív
  • FAQ
  • Obchodné podmienky
    • Obchodné podmienky
    • Reklamačný Poriadok
    • Platba a Doprava
    • Ochrana osobných údajov
    • Cookies
  • Kontakt
Most Viewed
11,915

Väzenské Cviky Cvičenie v Malých Priestoroch s Vlastnou Váhou

11,654

Ako som si Prirodzene Zdvojnásobil Úroveň Testosterónu 90-dňový Experiment

10,524

10 Vecí, Ktoré Ženy Považujú na Mužoch za Najatraktívnejšie

7,557

Ako by Mal Správne Sedieť Oblek Jednoduchá Obrázková Príručka

7,395

Vyznáte sa v Pánskych Oblekoch? Stručný Prehľad a Rozdelenie

6,169

Ako si Vybrať Perfektný Nôž na Prežitie

5,504

10 Najlepších Typov ako sa Správne a Štýlovo Obliecť

4,758

100 Rokov Pánskej Módy I. Časť

Značky Produktov
VergeBewellCrow & WolfBedateTimberlandSchmidt
Kategórie produktov
Kožené Pánske DoplnkyPánske DoplnkyDrevené HodinkyPánska KolekciaNáramkyPeňaženkyDámska KolekciaDrevené OkuliareLuxusné PeráiPhone ObalyHodinkyKľúčenkySlužby
2015 © pravymuz.sk Všetky práva vyhradené

Prevádzkovateľ webu www.pravymuz.sk, spoločnosť PravyMuž.sk, IČO 50060902 spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a na analytické účely. V prípade vášho súhlasu tiež pre retargetting. Viac.

Pravý Muž
Powered by GDPR plugin

Ochrana súkromia

Spoločnosť spoločnosťou PravýMuž.sk, so sídlom 04481 Trebejov 61 IČO: 50 060902 používa na tejto webovej stránke súbory cookies, ktoré sú tu použité za účelom merania návštevnosti webu, cielenia reklamy, prispôsobenia zobrazenia webových stránok www.pravymuz.sk. Cookies pre meranie návštevnosti webstránky a prispôsobenie zobrazenia webových stránok sú spracovávané na základe oprávneného záujmu našej spoločnosti. Cookies pre cielenie reklamy sú spracovávané na základe vášho súhlasu.

Údaje, ktoré prevádzkovateľ takto získa, môžu byť sprístupnené ďalším spracovateľom, najmä prevádzkovateľom služieb a platforiem Google a Facebook.

Webové stránky možno používať aj v režime, ktorý neumožňuje zbieranie údajov o správaní návštevníkov webu.

Zbieranie údajov o správaní návštevníkov webu je aktivované z iniciatívy návštevníka webu, vyjadreného aktívnym zaškrtnutím možnosti „Súhlasím“, ktorá nasleduje za upozornením v dolnej časti webovej stránky, znejúcim nasledovne: „Prevádzkovateľ webu www.pravymuz.sk, spoločnosť PravyMuž.sk, IČO 50060902 spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a na analytické účely. V prípade vášho súhlasu tiež pre retargetting.“

Súhlas udeľujete na dobu, ktorá je uvedená ďalej pri jednotlivých marketingových cookies. Súhlas so zbieraním údajov súborov cookies pre marketingové účely možno vziať kedykoľvek späť, a to pomocou zmeny nastavenia príslušného internetového prehliadača.

Zhromaždené cookies súbory sú spracované najmä prostredníctvom služby Google Analytics, prevádzkovanú spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

Zozbierané cookies súbory sú následne spoločnosťou Google Inc. v súlade so Zásadami ochrany súkromia, dostupnými na https://www.google.com/intl/cs/policies/privacy/#nosharing.

Berte prosím v úvahu, že podľa zákona o ochrane osobných údajov máte právo:

1) požadovať od nás informáciu, aké vaše osobné údaje spracovávame,

2) požadovať od nás vysvetlenie ohľadne spracovania osobných údajov,

3) vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a tieto nechať aktualizovať alebo opraviť,

4) požadovať od nás vymazanie týchto osobných údajov – spoločnosť výmaz vykoná, pokiaľ nie je v rozpore s platnými právnymi predpismi a oprávnenými záujmami spoločnosti

5) v prípade pochybností o dodržiavaní povinností súvisiacich so spracovaním osobných údajov obrátiť sa na nás alebo na Úrad na ochranu osobných údajov.

Dôležité súbory cookie

Dôležité cookie by sme mali mať vždy k dispozícii, aby sme mohli uložiť vaše predvoľby na nastavenia súborov cookie

Ak cookie zakážete, vaše predvoľby nebudeme môcť uložiť. To znamená, že zakaždým, keď navštívite túto webovú stránku, budete musieť znova povoliť alebo zakázať súbory cookie.

Cookie tretích strán

Táto webová lokalita nasledovné používa cookies tretích strán. V prípade povolenia súborov cookie nám pomáhate vylepšiť našu webovú stránku.

1)  Googleanalytics, získavanie štatistických informácií, expirácia – podľa nastavenia prehliadača, alebo po odstránení

2) Googleadwords, identifikácia v rámci reklamnej siete spoločnosti Google a na retargetting, Expirácia  600 dní

Prosím povoľte dôležité súbory cookies, aby sme mohli uložiť vaše nastavenia.

Ďalšie cookie

Táto webová lokalita používa nasledovné súbory cookie:

Pixel Facebook, identifikácia v rámci reklamnej siete spoločnosti FB a retargetting 200 dní

Prosím povoľte dôležité súbory cookies, aby sme mohli uložiť vaše nastavenia.